SKRIVET: 2010-06-02, kl 13:19:46 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

bloooood

Skar mig på en konservburk *klant* när jag skulle slänga den. Några små revor blev det. Bara lite blod, inte så att det sprutade i hela köket. Vilken tur!

Lillis busar med K, karlsloken är i verket på möte & jag ska förhoppningsvis ha en barnfri stund på Kupolen med Tandris :)

På förmiddagen hade vi teamwork i köket, jag & karln. Vi gjorde grönsaksgratäng till Lillis (+ mat åt oss själva). Han åt med god aptit. Sen har jag gjort risifrutti åt Lillis som han får testa imorgon.
Igår mixade Danne yogurt med mango och björnbär. Så hade vi det i frysen några timmar, sen åt vi. Blev som sorbet. Sååååå gott :D
Lillis fick smaka innan det åkte in i frysen, han smaskade :P


Anonym

Aj! :/

Snygg blogg :)



PUBLICERAT: 2010-06-02, 13:38:06 | URL: http://msangelicious.blogg.se/
Eva Nazemson

Jobbigt när man skär sig på fingrarna.

Det blir små svidande sår som aldrig vill läka.



Hoppas du får en bra dag trots det // Eva



PUBLICERAT: 2010-06-02, 14:12:57 | URL: http://www.finest.se/evanazemson

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: