SKRIVET: 2010-07-28, kl 20:19:18 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

trött i ryggen

Casper var såååå trött ikväll. Vi var ute 2 ggr idag. Först på förmiddagen & sen på eftermiddagen. På eftermiddagen fick han bada & han hade nog kunnat bada längre, han blev som en ål när jag skulle klä på honom! R fick tom hjälpa mig hehe. Tur att hon fanns till hands. Casper var intresserad av hennes dotter (2 år nästa månad) hehe. Satte oss i sanden när barnen badat klart.
När han badade skulle han gå, gå, gå så jag fick gå med böjd rygg & hålla han i händerna. Så jag tyckte det skulle bli såå skönt när Daniel kom hem runt 16. Men tror ni Casper vill vara med Daniel då? Nää han grinade bara & ville till mig :(
Casper gick med gåvagnen & Daniel skulle hjälpa honom vända, jag hade gått till köket för att kolla till maten. Då upptäckte Casper att jag var borta så han släppte gåvagnen & bara gnällde.
Daniel & Casper blev kompisar när Casper fick ananas till efterrätt ;)

JAG VILL HA GLASS!!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: