SKRIVET: 2010-07-04, kl 21:04:01 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

svalare

Nu tycker jag faktiskt att det kan vara lite svalare imorgon, tack! Lilleman svettas ihjäl!

Nu har festivalarna åkt hem. Luktar äckelpäckel ute pga av alla sopor & annat :(
Men det är tur att Clean Town är effektiva. Såg att dom börjat städa redan imorse. På förmiddagen hörde jag traktorerna körde skräp på campingen.
Lilleman sov & balkongdörren var öppen men han var helt slut verkade det som för han sov & sov & sov. Jag försökte väcka honom (tyckte inte han skulle sova för länge ifall han skulle sova på eftermiddagen) genom att kittla, prata, stryka honom men nää han sov! 2 timmar sov han. Sen somnade han i bilen på väg hem på eftermiddagen. Jag kollade bort i nån sek & då sov han.. han pratade ju innan :O
Försökte väcka honom (eftersom det var så sent) men det gick inte alls. Tog ur han ur bilstolen & han fortsatte sova mot min axel. Det var så mysigt så han fick sova lite mot mig när jag satt i soffan ♥
Varmt blev det men mysigt var det :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: