SKRIVET: 2010-07-06, kl 16:39:53 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Lilla hjärtat

Pratade precis till lilla hjärtat i telefon & han blev skitglad! Mammas lilla prins ♥
Han säger inte så mkt i luren, han förstår inte riktigt men tittar & undrar vad ljudet kommer ifrån. Snart får jag träffa honom, inte sett han sen 9 imorse :P

Pappan jobbar över (nähä? ovanligt..) & han slutar 18. Dom får som mest jobba 12 timmar totalt. Annars hade han väl slutat IMORGON. Det är inte direkt så att han MÅSTE jobba över, att vi är fattiga eller nåt. Absolut inte. Men när nån frågar "Kan du stanna kvar 4 timmar" så säger han Ja varje gång. Eller han har sagt nej en gång & det va igår för fysiskt mådde jag inget vidare så jag behövde honom hemma.

nej, nu ska jag göra mig klar så jag får träffa lilla ♥

Och så tänker jag lite extra på mormor som åker till Uppsala imorgon...


Paparazzibecka

Tjaa!

Vad tycker du om det du ser på min blogg just nu?

Jag bjuder på musik, festbilder, fotograferingar av olika slag, videoklipp, vardagslivet och events som t.ex modevisningar m.m.

KRAM



PUBLICERAT: 2010-07-06, 16:55:44 | URL: http://paparazzibecka.blogg.se/
Monica

det är svårt att säga nej när man inte har fast jobb, men han behöver vara ledig ibland. framförallt så behöver du honom hemma :) tror du mormor är kvär här nästa vecka? Vi skulle kunna åka o hälsa på om du vill :)



PUBLICERAT: 2010-07-07, 22:33:19 | URL: http://litenenglabus.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: