SKRIVET: 2010-01-16, kl 17:11:08 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

The killing room

Ang mediciner som jag skrev om i förra inlägget så menade jag epilepsimedicinen. Det är den enda jag äter numera. Och om jag slutar med den (Trileptal) så slutar det väl med ett ep-anfall. Slutade med dom andra maj 2008 om jag minns helt rätt :)

När Lillis har somnat ikväll ska vi se en film som vi hyrt. The Killing Room, en skräckis. Hoppas den är bra! Förut ville jag bara se skräckfilmer men sen har det blivit en del thrillers. Komedier är det värsta jag vet. Dom är ju bara tragiska.

Idag fick jag se ett livs levande icakort. Ingrid var ju bara för snygg hahaha. Du klär i allt ;)

Längtar nästan tills vi ska börja med "smakisar". Kommer bli kul att se hur han reagerar. Kladd, kladd, kladd.
Appropå mat så borde Lillis vara hungrig snart. Sist han åt var vid 14 och då åt han bara "en skvätt" och det var nog mest för "tuttandets skull". Men han är duktig på att säga till. Ibland låter han minsann bestämd & ibland skäller han, nästan som en hund haha.


Lotta

"om det visar sig att jag måste äta den (Trileptal) så slutar det med ett ep-anfall."



vadå? jag fattar inte..

ska inte medicinen förhindra ep-anfall??



PUBLICERAT: 2010-01-16, 21:32:51 | URL: http://familjenbroome.blogg.se/
Ingrid

du är väl för söt du!! =) TACK för den!!

hade önskat att alla hade varit lika trevliga som ni var när ni var in,, men igår var ni en på miljonen kändes det som... Tuff dag!!!

Men men ,, nya tag!

Kramar i mängder =)

Ingrid



PUBLICERAT: 2010-01-17, 10:27:37 | URL: http://iddeh.bloggplatsen.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: