SKRIVET: 2010-01-12, kl 20:42:51 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

spinnrock

Blev ingen spinnrock idag. Jag råkade somna sent med Lillis. Sov, vaknade sov.. typ. Skööööönt! Det där behövdes kan jag lova. Han somnade vid bröstet, jag höll om honom *mys* så vaknade han & gnällde. Då fick han bröstet. Åt lite & sov vidare ett bra tag :)
Han somnade så sent och sov för länge så vi fick lov att väcka honom. Elakt, men vill inte sabba rutinerna helt. Han somnade runt 20 ikväll iaf. Men lär väl vakna i natt igen. Har varit jobbiga nätter nu. + rätt jobbiga dagar. Sånt sugbehov, men vill inte ha napp vilket resulterar i att han ska äta (småsnutta snarare) hela tiden!
Och så vaknar han flera gånger på natten. Vi provade ge han ersättning idag men han spottade bara ut det :O
Knasunge än en gång! Men förut när han fått flaska så har han ju inte nöjt sig med det ändå. Han blir nöjd när han fått komma till bröstet. Det är mysigt men inte femtielva gånger.. :P

Men spinnrocken får jag på fredag eller lördag istället :)
Då blir det måla i helgen! Fick en kommentar om att jag ska ha en spinnrock..
"EN SPINNROCK!?!?! :O
hur gammal är du egentligen? hehehe..
min farmor hade en sån, hon dog ^^"

Allas farmor dör väl nångång, hoppas hon inte dog vid spinnrocken bara ;)


Jag är så j-a trött på vissa människor. Och en sak som stör mig är att det verkar som att jag är tråkig bara för att jag
1. Inte dricker alkohol längre
2. Skaffat barn
Sorgligt men det verkar inte bättre..


Lotta

face it, vi må va skittråkiga men vi har nog fan så mycket roligare och är nog vääääldigt mycket lyckligare än vad "dom andra" är ;)

vi har ju världens finaste pojkar, bara en sån sak ♥



PUBLICERAT: 2010-01-12, 22:27:08 | URL: http://familjenbroome.blogg.se/
carina eriksson

hej jag tycker inte att du är tråkig bara så att du vet .


Ingrid

Det där är sååå typiskt när någon fått barn,,, kan bero på avndsjuka, vad vet jag ? =)



PUBLICERAT: 2010-01-15, 17:08:26 | URL: http://iddeh.bloggplatsen.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: