SKRIVET: 2010-01-16, kl 11:12:47 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

spinnrock #2

Fick spinnrocken igår och jag tyckte nästan den var för fin för att göra det jag tänkt mig. Det tyckte både Daniel & Kjell direkt dom såg den. Beslutsångest! Kanske ska köpa en till? Den där var ju ändå gratis :)
Eller ja, vi bytte. Hon fick en byrå och jag fick en spinnrock. Kjell tyckte byrån var för fin för att ge bort. Men om vi inte vill ha den, vi inte har plats & jag har frågat Kjell-Britt men dom sa nej. Eller mamma sa jag & Kjell skrek rakt ut att dom inte kan ta hem en massa grejer. Men nu när han såg den ville han ha den. Varför kollade han inte när jag frågade då?! Håller med om att den var fin. Vi fick den förra året av Daniels föräldrar. Vi fick ta den annars skulle den slängas. Önskar att vi haft plats, för då hade jag gjort iordning den. Målat den vit, bytt beslag och så :)
Hade ju tänkt plocka isär spinnrocken men det känns som den är för fin för det.. *suck*

Har sen i förrgår haft en blåsa på tungan *aj aj* och nu har jag fått ont i tandköttet också. Svullet längst in, innanför sista tanden. Skitont. Jobbigt att äta :(

Nog nu. Är så j-a törstig hela tiden. Måste dricka vatten! Har glömt ta medicin idag. Dags att göra det kanske. Borde hämta ut med medicin också.. innan högkostnadskortet går ut i april. Om jag hämtar innan månaden är slut hinner jag ta ut en gång till ju =)
Så j-a (oj vad jag svär..) dyrt med medicin! Helt sjukt.. och jag vågar inte sluta med tabletterna heller, då ramlar jag väl ihop :( Det vågar jag inte riskera när jag har Lillis. För då rasar jag väl när jag är ensam med honom. Hemska tanke!


Josephine

Jag fick inte sluta på mina mediciner för läkarna. Då gick jag på lithionit, zoloft o benzo. Tog saken egna händer o trappade ner dom vääääldigt sakta. Lithionit kan ju vara sjukt farligt att mixtra med. Måste säga att det är det bästa jag gjort. Förstår att du inte vågar pga din lille parvel, men tror du inte att när du har honom så känner du dig behövd och älskad, då kommer du nog inte flla tillbaka :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: