SKRIVET: 2010-01-26, kl 17:27:04 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Småland..

Nu är det bestämt. Darlo åker till Småland den åttonde för att jobba som konsult. Jag har knappt fattat eller tagit in det tror jag.. låter kanske som nån dött men det kommer bli 2 (eller 3) jobbiga månader helt klart! Det är väl därför jag inte tänker efter så mkt. Blir bäst så inbillar jag mig. Han kommer ju hem på helgerna. Så snart är det väl finito med att sitta vid datorn. Eller jag kommer då inte kunna sitta speciellt mkt iaf.. eller orka för den delen.
Finns inte så mkt att säga om den saken idag.

Är troligen en inflammation (nåt fint på latin hette det visst) så därför har jag ont. Det läker av sig själv tids nog. Fick nå tabletter utskrivna iaf som kan påskynda det hela. Nej, nästa gång är det lika bra jag kontaktar Dr Broomé tror jag :)
Men samtidigt fick jag panodil forte utskrivet. Tabletterna blev att kosta 11 spänn :P

Snart mat & jag är sååå hungrig! Lasagne i ugnen. Yummi! Har varit sugen på det länge hehe.
Och Lillis är så trött så trött och bara gnäller. En timme kvar, sen sover han nog. *hoppas* Han behöver sova mer stackarn. Men jag orkar inte gå runt hela Borlänge varje dag :(

♥ ÄLSKAR MIN FAMILJ!!!! ♥


Lotta

du får komma till oss på "semester" ^^







PUBLICERAT: 2010-01-26, 19:49:58 | URL: http://familjenbroome.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: