SKRIVET: 2010-01-07, kl 08:26:06 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

namnsdag



Igår hade förresten våran lilla Casper namnsdag. Hans farmor kom hit med present t.om hehe. Han fick en tröja & ett par byxor, med smurfarna :)
Jättefina kläder.

Just nu sover han så jag har njutit av frukost och kaffe i lugn och ro. Gött! Försöker att inte stressa, men det blir nästan värre när jag tänker på det för det blir som ett mantra (?) "inte stressa inte stressa inte stressa"... Ond cirkel det där :/
Det är nog därför jag är så yr. Och huvudvärken har kommit tillbaks, haft flera dar i rad. Igår tog jag ett riktigt varmt bad för mig själv. Såååå skönt :D
Sen badade jag med Casper också, inte så bra för min supertorra hud men men. Får smörja in mig desto mer. Casper är också rätt torr, smörjer in han en hel del.

Ska nog ringa Bejbi och höra ifall han fick tag i nån, han skulle ringa & säga till att vi har så JÄVLA kallt INNE. Speciellt köket, eller ja.. det är väl där det är kallt. 14,8 på golvet :P



Börjar bli lång (och tung!) för babysittern hehe. Blir spännande nästa gång vi ska väga & mäta :) Men det dröjer ett tag. Närmare ca 2 veckor.


Thérèse

Söt han är!!

Vad drar han för storlek på kläder nu?? typ, på ett ungefär?? man glömmer så snabbt från Hugo liksom..



PUBLICERAT: 2010-01-07, 09:06:00 | URL: http://www.theresesjosten.se
Lotta

han ser ju ut att va typ en hel meter lång där! :D

så himla söt den där pojken.. typ "jag äger världen, muahahah"



btw. Lucas älskar också handduksleken hehe..



PUBLICERAT: 2010-01-07, 13:13:40 | URL: http://familjenbroome.blogg.se/
tandra

men oj va stor han är pojken :-) Han kommer minst va 2 meter när våran kommer :-) Då lär vi träffas med våra små tycker ja!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: