SKRIVET: 2010-01-15, kl 20:52:21 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

missuppfattnig..

Idag har vi varit i Säter i flera timmar. Var till en skridskobana nära svärföräldrarna två gånger. Skönt att vara ute & få frisk luft :) Casper låg i vagnen och myste. Han somnade båda gångerna vi var ute. Första gången gick jag en sväng med han. Andra gången gick svärfar med han. Daniel åkte skridskor och han är ju duktig. Jag har inga skridskor och jag tror inte jag ska köpa några heller.. 400 spänn är för dyrt för att åka några ggr =/
I och för sig är det ju bra att kunna tills det är dags att Casper ska lära sig :P
Filip åkte för första gången idag & det gick finfint =)

Blev lite missuppfattningar idag. Jag ropade till Ewa att vi skulle ha haft ett till barn, så jag kunde ha en till vagn att dra när jag stod still. En för varje arm åt olika håll.

Ewa: Vadå ska ni ha barn igen?
Jag: åhh, nej..
Ewa till Daniel: Vadå är hon gravid igen?

Men hon lät inte förvånad utan sa nåt i stil med "men det kunde hon väl ha varit.." typ. hehehe. Hon måste gilla mig för hon har frågat om vi inte ska gifta oss flera ggr haha.

När Casper åt sista gången ikväll (strax före 19) höll jag på att somna & nu är jag skittrött! Men jag kan inte gå och lägga mig redan.



så där kan det se ut när man läser en katalog när man är 4 mån :D
Eller ja, han försökte väl äta upp den rättare sagt. Han stoppar ALLT i munnen! Och idag försökte han typ suga överallt på Daniel såsom näsa, kind, hals.. knäppis! :P
Så tog han tag i mitt finger (på fel ledd) och försökte stoppa in i munnen. Saker som inte går in i munnen då? Ja, dom skäller man på! Och så försöker man igen..


Lotta

men hallå.. han försöker ju käka upp dom kvinnliga modellerna i katalogen! :O

värsta kvinnokarln redan ^^



PUBLICERAT: 2010-01-15, 21:35:13 | URL: http://familjenbroome.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: