SKRIVET: 2010-01-14, kl 21:51:21 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

kliiiiiiiii

Idag har Casper sovit bättre och han har därför varit mkt gladare :)
Fick besök av Rakel på förmiddagen. Hon bar han gärna hehe. Var på tiden att vi träffades. Borde bli oftare!
Sen framåt lunchtid kom Daniels föräldrar och det var trevligt. Imorgon ska vi dit. Caspers kusin ska åka skridskor så Daniel ska åka med han :)

Jag har ett tag (vet inte hur länge) känt att det är nåt strävt lite här och där på kroppen. Har trott att jag är torr men idag fick jag se att jag är inte alls torr, det är prickar! Och jag har känt att det kliar, minns att jag igår trodde att det var trosorna som skavde mot stället jag är torr.. men så är det alltså inte. Nu vill jag bara slita av mig tröjan för att det kliar!!! Vet inte vilka ställen jag har prickar men men. Där det kliar mest just nu är långt ner på ryggen & höften.
Nog om mitt kliande..


Thérèse

Exakt sådär har jag på hela min högra handled....det kliar något fruktansvärt. Och värre blir det när det är så kallt och torrt. Men jag smörjer mig med Hugos Kortisonsalva och då blir det bättre =)



Kram



PUBLICERAT: 2010-01-15, 06:27:10 | URL: http://www.theresesjosten.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: