SKRIVET: 2010-01-18, kl 19:35:30 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

flaskvägrare?

Daniel blev för ett tag sen uppringd av en gammal chef som frågade om han kunde ge ut Daniels nummer vilket var ok. Idag ringde han som fick numret. Men oj oj oj.. ja, vi får se hur det blir med det. Blir ju drygt!

Casper vill inte ta flaska verkar det som. Vi har försökt flera ggr (senast idag på eftermiddagen och jag var inte i närheten) men han ville inte ha. Han lekte bara med den :P
Men erbjuder jag bröstet tar han direkt. Lite drygt.. speciellt eftersom vi ska ha barnvakt några timmar på lördag. Jag blir orolig! Men mamma har ju gett han flaska förut, så det borde väl gå bra? Är det bröstmjölk i så kanske det går lättare också? Nåt som han är van vid. Eller om man blandar..

Casper verkar ha blivit mammig. Flera kvällar när han skrikit & skrikit & skrikit så blir han inte ett dugg lugn när Daniel bär, vyssjar, vaggar.. han tar bara paus när han inte orkar & så fortsätter han skrika. Men så tar jag över, då somnar han på några min. Under eftermiddagen idag var det likadant. Inte så konstigt eftersom det är mig han är med mest.

Jag är sugen på nåt gott, men vad? Tror inte ens vi har nåt gott hemma.. suck. Nötter vore gott kom jag på! Men det finns det inga.. möjligtvis 3 icke ätbara (Jag, Lillis & Daniiiiiil)


tandra

tjopp vilken tid ska ni på revyn på lördag ? :) För det är väl revyn ni ska på ?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: