SKRIVET: 2010-01-11, kl 21:28:43 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Familjen Annorlunda

Yeeeeey, idag började Familjen Annorlunda! Härligt program :)
Verkar härligt med många barn, men vilket jobb sen! OJ OJ OJ! Och om vi ska hinna med så där många (8-10 st) så lär vi nog ligga i. Kanske skulle ta & baka en? *blink blink*

Det är så härligt att höra Casper skratta. Han har börjat sträcka sig efter fötterna, så idag hjälpte jag han lite. Han smakade på tårna & SKRATTADE! Det var tydligen kul :D
Han skrattade flera ggr åt att han hade tårna i munnen.. höhö.

Imorgon ska jag få en spinnrock. Det är ett litet projekt nämligen. Wiiiiiie! Tjejen som ger mig sin spinnrock kommer nog få en byrå av mig, om det inte är en annan som ska ha den.. Är nämligen med i en grupp på Facebook "Bytes/Skänkes Falun/Borlänge-området". Skitbra! Och miljövänligt värre :)


Lotta

EN SPINNROCK!?!?! :O

hur gammal är du egentligen? hehehe..

min farmor hade en sån, hon dog ^^



PUBLICERAT: 2010-01-11, 21:49:18 | URL: http://familjenbroome.blogg.se/
Annica

hej !!!

jo visst, snart operation, ska bli jätte skönt när det e gjort.



Familjen annorlunda sitter jag oxå bänkad vid, där ligger jag i lä med "bara " 5 barn hihi



PUBLICERAT: 2010-01-12, 17:26:45 | URL: http://trollmorsbusungar.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: