SKRIVET: 2010-01-08, kl 21:16:58 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

En till kusin!

Igår 22.08 fick Casper en till kusin, hans femte kan man säga :)
Han har fler men dom har jag ingen koll på, vi träffar aldrig Daniels syskon på hans pappas sida. Och en tjej som Daniel är morbror åt är i Daniels ålder :P
Lite rörigt sånt där. Nya kusinen dröjer nog innan vi träffar då dom bor i Sthlm. Synd, hade velat noooosa bebis :D
Nyfödd bebis alltså *mys* min bebis är ju inte så liten längre. Lite trist, man saknar tiden när han var ny. Men samtidigt är det ju så kul med allt nytt som händer, han utvecklas hela tiden :)

Alvin heter han btw. AIK-are, såklart!!! Det viktigaste klädesplagget blir en AIK-body skulle jag tro.


Imorse kunde jag inte alls sova. Vaknade vid 4, låg och lyssnade på Casper som pufflade men inte vaknade. Han vaknade vid 5 och var hungrig. Sen somnade han om efter ett tag. Lite pufflande bara & en viss karl som snarkade. Men sen sov dom tyst, men jag kunde minsann inte sova! Tror jag var vaken till runt halv sju. Kände mig helt tom i huvudet när jag gick upp runt 8.. men lite kaffe på det så har jag klarat dagen fiiiiint. Fattar inte hur jag klarade mig utan kaffe under graviditeten? Jo, då sov jag middag varje dag..

Haha idag skrämde jag Casper så han ryckte till. Jag busade med han när han var i Daniels famn och det var ju inte meningen att jag skulle skrämma han. Men han ryckte till & fick hicka, stackarn :/
Det är väl ändå tvärtom, man ska skrämmas för att få BORT hickan och inte FÅ hicka?


Lotta

1. du har nåt fel på ditt kommentarsfält!

2. han hette ju Erik imorse? :O

3. "pufflade".. awww ♥ ♥ :D

4. jag höll på att fnissa ihjäl mig när jag läste att han FICK hicka av ditt skrämmande hahaha..

(förlåt casper!)



PUBLICERAT: 2010-01-08, 21:46:14 | URL: http://familjenbroome.blogg.se/
♥Babypink♥

jag testar



PUBLICERAT: 2010-01-09, 19:53:57 | URL: http://jennysmodemix.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: