SKRIVET: 2010-01-24, kl 20:15:20 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

babysim #2

Idag var det babysim igen. Var lite nytt idag men mkt från förra gången. Tiden går så fort bara. Men bebisarna orkar nog inte så mkt längre än 30 min. En efter en blev det gnäll och grin. Inte Casper dock. Så vi skulle väl ha betalat & gått in i Aqua Nova med han nångång :)
Är verkligen supermys att gå på babysim hela familjen ♥
Jag höll bara en hand på han när han låg på mage. Jag hade alltså min hand under han. Och han sparkade med benen. Sötis! Tror vi sjöng 3 sånger idag. En sång skulle vi bubbla när det var sista ordet. Daniel bubblade så hårt så det stänkte på Casper, men han brydde sig inte. Bara kollade med en blick som sa "vad håller du på med?" :P

Direkt efter babysimmet somnade han. När vi kom in tog vi av overallen och la ner han i sin säng. Han vaknade efter ca 20 min. Han fick äta & sov vidare.. i kanske 10 min. Vad är det för fel på han? Alla jag pratat med som gått på babysim säger "åh, det gick jag också på. Efteråt blir dom ju så trötta & sover i flera timmar."
Alla utom Casper i så fall.. han har sammanlagt sovit ca en timme idag. Lite mer kanske. Han sov ca 35 min på förmiddagen ute i vagnen. Inte ens när vagnen rullar sover han ju, knasbebis!

Men han somnade tidigt för natten. Skönt! Redan strax före 18 :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: