SKRIVET: 2010-01-05, kl 18:33:00 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

återfunnen plånbok!



Jag fick 2 avier igår så idag trotsade jag kylan och gick bort till OK för att hämta ut paketen. Det ena visste jag att det var från Bokus men det andra var sååå spännande! När jag tog emot det kände jag inte alls igen handstilen. Skyndade hem, gjorde ont i ansiktet pga kylan.. fy fan altså! Täckbyxor hade jag också.
Kom hem & slet upp postpåsen. I låg min gamla plånbok!!! WHAT?!?! Den tappade jag i Sälen januari 2006. Heeeelt sjukt! Alla kort, id, pengar var kvar dessutom. 300 spänn :)
Låg en lapp i: God Jul & gott nytt år från en hemlig välgörare. (hoppas du inte hunnit spärra alla korten)

Undrar vart den hållt hus i 4 år?


Ingrid

Men Herreguuuu!!!!!=)

Vilken grej!!!!!

Inte hunnit spärra... nä få se nu? 4 år.. ne,,, än finns det hopp va? hahaha

Men helt klart en beundransvärd grej att uppmärksamma!!!^

Kram på dig!



PUBLICERAT: 2010-01-06, 07:53:08 | URL: http://iddeh.bloggplatsen.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: