SKRIVET: 2010-01-24, kl 20:14:28 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Årets pinsamma

Årets pinsamma är att min kropp är helt otränad! Finns det folk som är mer otränade än mig?! Jag börjar tvivla.. gör ju lite övningar hemma. Inget avancerat. Idag har jag känt att jag har lite ont i kroppen. Förutom axeln för det har jag haft ett tag, innan jag började med övningarna..
När jag sen gjorde armhävningar idag kände jag hur ont jag har. Jag kunde inte ens göra armhävningar för det gjorde SÅ ONT! Det är alltså pga några sketna armhävningar jag har ont.. inte visste jag att det var SÅ illa. Pinsamt!


Lotta

men människa, köra igång med armhävningar bara sådär!? :O

det kanske jag skulle våga om 2 år haha..



btw.. sjunga på babysim? neeeeej!!

snälla säg att ni sjunger tuffa sånger åtminstone ;)



PUBLICERAT: 2010-01-24, 22:27:49 | URL: http://familjenbroome.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: