SKRIVET: 2010-02-02, kl 14:19:48 | PUBLICERAT I: T R A M S

Vår lilla Eilert

I natt vaknade vi och hörde Casper gnälla lite. Danil gick dit, la han på sidan och så.. men sen gnällde han mer så jag gick dit (Danil hade lagt sig igen) och kände att han kissat. Det var blött i hans säng också, måste ha runnit på sidan/sidorna, antagligen har blöjorna blivit för små.
Tog upp han, på med ny blöja & ny pyjamas. Dragkedjan krånglade, skitgrejer! Bad Danil hjälpa till och jag var skapligt trött, klockan var runt 2.. Danil fick inte heller upp dragkedjan och vi gav upp.

Danils kommentar: Ähhh, han får väl ha det som Elvis. Eller Eilert Pilarm.

hahaha. Jag höll på att garva ihjäl mig. Jag var skittrött så jag tyckte i alla fall att det var skitkul där och då =)
Sen somnade mina 2 prinsar och jag låg och småskrattade för mig själv :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: