SKRIVET: 2010-02-14, kl 21:38:58 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

urk

Idag åkte Daniel igen. Vi sa hej då strax före 11 och han åkte till Falun på fotokurs som tydligen hade varit jättebra.
Jag & Casper tog med oss mormor på babysim. Var en del nya grejer där idag. Skoj! Men tiden går verkligen fort. Helt plötsligt har det gått 30 min.. :O

Daniel kom till badhuset så vi kramades lite på parkeringen *mys* :D
Saknar honom! När jag gått från han ringde han direkt "jag saknar dig" naaaaw!
Imorse fällde han några tårar.. jag grät en del igår innan jag skulle somna. Det här är skitjobbigt! Men vi fixar det Älskling! Vi vet ju vad som väntar ♥

Gav Casper lite jordärtskocka nån timme innan simningen. Sen amning. Tog upp honom & han rapade direkt + kräktes massor.. Så det var bara att byta body, ur med lakanet från vår säng och av med mina egna byxor.

Köpte lite nytt till Lillis idag. Ny overall b.la, kändes onödigt då vintern antagligen är slut snart men man vet ju aldrig hur kallt det är & Lilleman ska minsann inte behöva frysa! Så blev det en body, ett par byxor och två pyjamas :)
+ en liten leksak jag hittade på ica maxi.

Nej, nu är jag för trött för det här. Hade velat höra en låt innan jag lägger mig men hittar den inte =(

Pratade nyss med Älskling och dom kom fram för en liten stund sen. Den här gången hade gps'en visat en annan väg så dom åkte den. Då fick dom se en älg, ville gps'en att dom skulle se älgen tro? :)

ÄLSKAR & SAKNAR!!!!


Lotta

jag får hjärtsnörp när jag läser sånt där sorgligt ;(

men ni har ju helt rätt, klart ni fixar det och tänk va ni har framför er :)



smart att köpa overall ändå. nästa unge kanske föds på sommaren och då är det ju bra med en stor overall till vintern ;))



PUBLICERAT: 2010-02-14, 22:07:33 | URL: http://familjenbroome.blogg.se/
Ingrid

Åh pluttisar va ni är söööööta =)

Kan man få höra om ett wedding till sommaren eller?? =)



PUBLICERAT: 2010-02-15, 15:24:13 | URL: http://iddeh.bloggplatsen.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: