SKRIVET: 2010-02-01, kl 14:10:58 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

uäääääk

Mår så jävla illa idag. Antar att det är tabletterna mot inflammationen. Appropå tabletterna; jag fick en ask med 20 st utskrivna. Men läkaren ville att jag skulle äta dom i 10 dagar & ta 3 tabletter per dag. Hur går det ihop? ^^
Det upptäckte inte jag förrän nån dag senare. Nu mår jag så illa att jag inte vill äta dom längre så jag orkar inte ringa heller.. Man ska ju helst slutföra kuren, annars kan det komma tillbaka. Men ja mår skitilla. Orka äta längre då..

Ja, nu vet ni det också. Jag är skittrött (läs: dödstrött) så jag passade på att vila tidigare idag när Lillis sov. Skönt :)

Snart kommer Bejbi hem från sina ärenden. Lillis är med mormor & Kjell.
Vi glömde bort att äta lunch idag. Ooooops! Lunchen är klar, men vi funderar på att åka iväg & äta. Får se hur vi gör. Max-mat var sjukt längesen.

Jag brukar längta till söndagarna för då är det babysim men nu längtar jag inte ett dugg! Dels var det kallt på babysimningen igår men framförallt är det på söndag som Bejbi åker =(((((((



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: