SKRIVET: 2010-02-15, kl 19:41:21 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

tönt?

Är såååå tråkigt att vara ensam om kvällarna. Men nu har vi styrt kosan mot K-B. Känns smålarvigt men vad göra? Här känns det som jag kan varva ner också. Är ju så stressad & har ont i magen jämt annars. Speciellt när jag är ensam med Lillis. Vet inte varför. Och jag blir meganervös när jag är bland folk (speciellt nya människor!) & jag är själv med honom.. Tror liksom inte på mig själv :(
Så nu vet ni det också.. Känns skitjobbigt och tungt ibland.


Casper är bara så himla go! Åh, vad jag älskar den "lilla" ungen. Känns inte som han är någon bebis längre men Kjell (som "någon" tycker är en mupp..WHAT?!?) säger att han är det..?
Hans härliga skratt får hela mig att bubbla ♥

Den här veckan kan jag & Darling faktiskt prata med varann i telefon! Helt otroligt, min gamla lur funkar där ute i skogen :D
Igår stod han i fönstret & pratade för att det skulle funka. Idag har vi inte hunnit prata men vi ska väl. Kanske är bättre om han är på övervåningen?
Men jag saknar honom så jädra mkt när han är borta!!!

Måste fixa en present imorgon tror jag. Men det är alltid lika svårt med presenter =/


Lotta

Men VAD ska jag göra för att bli förlåten!?!?!? >_<

Vi säger att jag kallade honom mupp då, vilket jag inte gjorde, jag kallade bonden för mupp ;D..

Men då låtsas vi att jag kallade K för mupp och då kör vi en fjortisgrej..



Manlig

Underbar

Pysig

Person



Duger det? ;))



F.ö så har jag samma dåliga självkänsla när jag är bland nya/okända människor med min lilla kotte också. Så jävla drygt ;/



PUBLICERAT: 2010-02-15, 19:53:22 | URL: http://familjenbroome.blogg.se/
Ingrid

Hang in there vännen!

Det kommer ljusare tider..

Livet suger ofta,,, men sen kommer glädjen o överaskar rätt som det är!

Kramar i mängder



PUBLICERAT: 2010-02-15, 19:58:28 | URL: http://iddeh.bloggplatsen.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: