SKRIVET: 2010-02-21, kl 19:56:22 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

tårarna sprutar...

Fy fan vad ledsen jag varit idag. Gick knappt att säga hej då. Jag var såå ledsen. Daniel kramade & jag bara grät.. och på dåligt humör. Hemskt!

Positiva saker...
Vi var på babysim hela familjen. Vi kom dit en stund före för vi var ute & åkte innan och det kändes onödigt att åka hem emellan. Vi gick i vattnet när det nästan var 30 min kvar tills det skulle börja. Casper satt i Daniels knä & plaskade för fullt. Trodde han skulle bli trött eller tröttna under babysimmet eftersom det håller på i 30 min. Men han tyckte bara det var kul så han fick bara en timme idag :D
Skapligt skrynkliga små fossingar efteråt :P

Casper somnade helt själv ikväll. Det har ju hänt förut visserligen men att det gick SÅ lätt ikväll. Han vet när mamman är trött, slut, nere & har ont i ryggen. GULDKILLEN!


Räknar ner...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: