SKRIVET: 2010-02-11, kl 21:45:27 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

snart!

Snart är bejbi hemma :D
Dom var nyss vid Ludvika. Yeah! Då blir det snart kramkalas. Ihhhh.

Lillis sover (?) men han vaknade till för ett tag sen. Gick in, tog av täcket och kollade ifall han kissad vilket han inte gjort. Men han var jättevarm så han fick en tunn filt istället. Och han sov vidare. Kort stund senare hörde jag han igen. Då la jag han på sidan & han verkade sova vidare men vi får se hur det går.. Papi vill väl gärna krama han lite när han kommer hem skulle jag tro :)
Han får väl ta han i natt nu när han inte träffat han på länge hehe.
Kändes i natt som han skulle småtutta femtielva gånger. Nu stämmer ju inte det men det kändes som det & när jag vaknade imorse var jag så trött att jag inte visste hur jag skulle ta mig ur sängen.. blev 2 muggar kaffe :)

Nu känner jag att jag skulle behöva lite massage, ont nedanför nacken.. spänd =/



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: