SKRIVET: 2010-02-28, kl 17:34:22 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

ramlat med Casper

När vi skulle till babysimningen gick jag ut med Casper före Daniel. Skulle slänga en soppåse och där händer det. JAg ramlar, med Casper i famnen! Fan vad läskigt det var. Det första jag hann tänka var att jag skulle ta honom. Han hamnade på mig men med huvudet i snön. Så han hade snö i ansiktet (i ena ögat, pannan..) & en hel del på mössan. Han grät lite men blev snabbt nöjd. Det var väl mest otäckt med kall snö och en chock att hamna så där. Jag blev väldigt chockad jag också kan jag tala om.. Och Daniel såg det så han kom springandes med väskorna..

Lilla skruttungen :(
Just nu ligger han i sitt gym. Jag spelar barnmusik och sjunger för honom ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: