SKRIVET: 2010-02-25, kl 19:09:22 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

oooooooops

På förmiddagen var Casper lite "låg". Inte alls som han brukar. Ville inte leka, smågnällig och ville helst bli buren. Så sov han 2 pass vilket var lääääängesen det hände. Först ca 30-40 min & sen en timme, innan 12.30 :O
Men sen var han som vanligt. Kanske bara en trött Lilleman på förmiddagen? Fast han sovit bra i natt. Han behövde vändas två ggr i natt annars har han sovit :)
(han vill sova på sidan och inte på rygg..)

Ojsan, jag råkade visst köpa böcker för ca 600 idag. Inte alls meningen, jag lovar! =)
Blev 2 böcker till farsan Baloo för ca 100 & resten till.. *trumvirvel* Lillis :P
Har slagit in böckerna till Daniel & skrivit små lappar som jag satt på. Ett paket från Casper och ett från mig.
Lite Välkommen Hem-presenter kan man säga :D
Det är han värd efter veckan slit!



Där syns Älsklings paket och alla böcker (fattas nån som ligger inne i sängen, han fick läsa lite idag..) :)
Det blev en Max-bok (Max lampa), 3 böcker att hänga på vagnen varav 2 mjuka, "Fem myror är fler än fyra elefanter"-sångbok med cd-skiva, Bok med ramsor innehållandes cd-skiva, en pekbok.. osv. Blev alla "Gissa hur mycket jag tycker om dig"-böckerna. Finns ju för alla årstiderna :)
Så en del böcker är ju inget han kan läsa förrän om nåt år men vad gör det? Tycker "Gissa hur mycket jag tycker om dig"-böckerna är så fina :) Han har en sån tavla också.


Monica

tänder på g kanske?? Vi har gissa hur mycket jag tycker om dig - första året boken..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: