SKRIVET: 2010-02-04, kl 21:25:17 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

knut

Har haft konstigt ont i magen sen i eftermiddags. Skumt. Det känns som det "knyter" sig ibland, ibland riktigt mkt :(
Orkade knappt sitta och äta kvällsmat..tur maten var riktigt god, kunde inte lämna den goda maten heller!

Gav Lillis lite potatis & morot på dagen, först såg han skeptisk ut men sen åt han tills det var nästan slut. Ville att han skulle äta lite plommonpure också men det är nog ingen höjdare enligt honom. Blir lite grimaser :P
Efter en kort stund ville han ändå ammas :O
Han somnade sen och sov i 2,5 timme! Jag blev helt chockad kan jag säga.. när hände det senast? Jo, jag minns att första gången vi skulle på babysim sov han 2 timmar innan babysimningen men annars har det bara blivit 30-40 min. Han sov även ca 45 min på förmiddagen. Yeah!

Undra vad vi ska hitta på i helgen förutom att kolla på nån film?

Ska fortsätta kolla på CSI och sen gå och lägga mig. Tröttis, japp.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: