SKRIVET: 2010-02-10, kl 20:26:07 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

imorgon imorgon imorgon!

Åh vad jag längtar tills imorgon! För då kommer Bejbi hem :)
Kommer inte hem förrän om ca 26 timmar men ändå.. ihhhhh. Bättre än att han skulle ha kommit på fredag. Dom fick jobba in fredagen. Värdelöst om dom var tvugna att jobba till 12 på fredag när dom kan åka en torsdag. Hoppas det blir så varje vecka.

Svärmor kom hit på förmiddagen för att träffa Casper innan dom åker till Thailand. Sen kom Kjell. Men då sov Casper. Han fick testa broccoli idag och det gluffsade han i sig. Frös in lite sånt också, så han får det imorgon också b.la. På eftermiddagen sov han i 2 timmar, undrar om han sover bättre med gröt och riktig mat i magen? I natt var det drygt och det blev ju ingen gröt igår.. blir skönt när Älskling kommer hem och få lite hjälp på nätterna.

Ikväll var Kjell-Britt här och käkade våfflor. Sen badade jag & Casper *mys*
Fast jag vet inte om man kan kalla det mys när han är en livs levande vågmaskin? :D
Sötgröten hihi
Han blir helt tokig när han ser vatten.

Daniel har inte ens mottagning där han bor & jag vill ju prata lite.. ska låna hans dator så jag kanske kommer in på msn åtminstonde. Funkar ju inte på min just nu :(


Lotta

verkar som att han gillar mat den där grisen ;)

jag kan börja räkna ner timmarna tills bejbi kommer hem jag också, då kanske det går snabbare :D



PUBLICERAT: 2010-02-11, 08:37:52 | URL: http://familjenbroome.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: