SKRIVET: 2010-02-16, kl 20:54:54 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

comeback!

På förmiddagen var vi till Prostgården vid Stora Tuna. Skulle dit för att det var babysång men det missade vi :(
Stannade kvar ändå för det är ju öppen förskola också. Träffade Caspers badkompis med mamma där :)

Sen har hela dagen gått i en rullande fart känns det som. Skönt det, då är det snart torsdag kväll & stora hjärtat kommer hem :3

Ikväll gjorde jag comeback på Friskis jympagolv! Skönt att få vara bara Bella en timme & skönt att träna. Skoj var det, bra tränare & bra musik :)
Får se om jag har träningsvärk imorgon, körde ett medelpass. Kändes liiiite vågat med tanke på att jag inte tränat på ett ÅR. Men jag hängde med och så i alla fall :)
Får se om jag hinner nån mer dag.. behöver träna, vem fan vill ha ont i ryggen liksom? Om det går att göra nåt åt det.. dessutom ger det lite ny energi, me like it!

Nyss ätit en semla. Ett måste idag *gött*

Men skumt! en tangent hoppa nyss ur :O
Och nu får jag inte dit den såklart..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: