SKRIVET: 2010-12-10, kl 19:41:39 | PUBLICERAT I: GRAVIDITET NR 2

v.29+2

Gick in i v. 30 igår. Hade en tröja med dragkedja på mig på Myran + en top under.. drog ner dragkedjan efter ett tag. Dels var det rätt tight. Då säger en mamma
"När kommer bebisen då?"
"I februari"
"jaha.. bla bla bla.. faktiskt så var jag inte säker på om du var gravid förrän du drog ner dragkedjan så jag vågade inte fråga ifall det var fel. Man vill ju inte göra bort sig"

Så jag kan fortf dölja magen när jag inte har jacka på mig? COOLT! Mer än jag visste =)
Inte illa.

Såg nyss att en tjej jag är vän med på fb redan fått sin dotter. Hon hade bf i början av januari (5e kanske?) & har en son född oktober 09. Hon bor också i Borlänge. Så hon fick en 9a & en 10a.

Nu har jag ont i magen :( jävla järntabletter! Får väl äta blodpudding 5 ggr i veckan om det behövs. För jag orkar inte ha ont i magen varje dag & varje natt, i princip.

Nu är jag trött så jag ska gå & lägga mig. Jag orkar aldrig vara uppe länge.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: