SKRIVET: 2010-12-31, kl 20:31:00 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Sista dagen

Idag är sista dagen på det här året då.. På fm runt 9 gick jag en promenad med Casper. Han somnade efter ca 5 min :)
Men jag ångrar mig nu efteråt att jag gick. Direkt kände jag av foglossningen vid blygdbenet men sen kände jag mer i höften. Vilade en stund på eftermiddagen & när jag reste mig kunde jag knappt gå & jag var tvungen att stödja mig mot sänggaveln :(
Nu har jag också ont när jag går, men värst känns det när jag reser mig.

Det positiva med promenaden:
Casper sov
Både jag & Casper fick luft (var ute ca 1½ timme inkl lite handling)
Jag fick röra på mig
Jag kunde med gott samvete äta pannacotta nyss

Det negativa:
Helt slut efteråt
Kan knappt gå.

Undrar om jag är 80 år? Känns så just nu iaf.. fast det kan man tro att Casper är ibland också. När han reser sig & stånkar :)

Casper gillade inte potatissallad. Men brieost åt han. hehe. Var lite orolig ifall han inte skulle kunna somna ikväll för det har smällt en del men han somnade ändå. Får se om han vaknar sen pga smällare & skit..

Överallt läser man summeringar av 2010, nyårslöften osv.. 2010 har väl varit ett bra år ändå. Inget speciellt vad jag kan komma på, eller jo förlovning. Och att jag blev gravid igen :)
2011 blir spännande. Casper blir storebror (han pussade på magen idag igen) & K2 kommer till oss.

Fick några nyårspussar av Casper innan han la sig. Så jäkla go ♥
Sa till han att det har varit ett bra år med honom & att jag hoppas han får ett bra 2011.

GOTT NYTT ÅR!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: