SKRIVET: 2010-12-06, kl 20:03:28 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

inte så bra dag

Det här har inte varit någon vidare dag. Inte det minsta. En unge som inte äter, gnäller, är trött, blir arg så fort minsta lilla går fel. Ja, det är ingen rolig unge. Fast då njuter man extra mkt när han skrattar! Och skrattat har han ju också gjort, såklart. Lite har han ätit, men dåligt. Spottade ut lunchen & spottade ut middagen. Vad är det för påhitt? Då ska man väl inte ta emot eller stoppa in. Igår hade han feber men idag är den borta. Skumt. En annan skum grej, igår när han hade feber åt han mkt till lunch & hyffsat till kvällsmat. Men idag när han är feberfri har han ätit som en mus.. han är ju helt tvärtom!

Men han är väl tvärtom när det gäller det mesta. Han avskydde att gunga i somras, nu vill han inte åka pulka osv osv osv.. aja, han överlever nog ändå. Jag ska nog få honom att hoppa bungy jump också, det viktigaste i livet. Och fallskärm, näääästan lika viktigt. Men bara nästan =)

Gruvar mig för natten. Bara jag & Lilleman. Måtte han sova!

Imorgon är det dags för bm & eftersom det är på fm så får Lilleman följa med. Men han tycker det är kul i väntrummet så det blir nog bra :)
Hoppas järnvärdet är bra. Måste nog sluta med järntabletterna. Skippade idag iaf. Min mage gör ont av dom :(

Guuu va trött jag blev. Och vilken tråkig kväll. Daniel vilar inför natten. En hemsk huvudvärk har jag fått också. Blir nog en tidig kväll.


Monica

:( så där har Engla oxå varit ett tag vissa dagar går det toppen med maten andra gånger sitter hon bara och spottar ut.. SÅ träligt!!!



PUBLICERAT: 2010-12-06, 22:38:25 | URL: http://litenenglabus.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: