SKRIVET: 2010-12-07, kl 19:31:37 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

det gick ju bra

Natten gick över förväntan. Hörde han kl 3 men det blev tyst så jag behövde aldrig gå dit. 5.20 hörde jag han & då stod han i sängen när jag kom dit. Försökte få han att somna om bredvid mig men han ville bara kolla på film.. så fick han syn på flaskan från kvällen som han skulle dricka ur (den var tom) så vi gick ut i köket & gjorde välling som han faktiskt drack. Men nu var han väl så hungrig så han hade kunnat äta vad som helst :)

La han på min arm & strök han på huvudet så mkt att jag fick ont i den armen.. sen skulle han krypa iväg. Men orkade inte så han la sig med huvudet på min mage ♥
Sen somna han bredvid mig med fötterna uppåt. Så vakna han 8.10 när jag var på väg upp. Så det blev ingen tid att sitta & äta frukost. Jag åt en macka & drack ett glas juice ståendes. Matade han med macka, han åt lite & sen vart det stopp när han började spotta ut. Men sen har han ätit mkt under dagen. Så han var nog mätt efter vällingen. Välling på morgonen är skit.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: