SKRIVET: 2010-12-07, kl 20:15:00 | PUBLICERAT I: GRAVIDITET NR 2

bm-besök

Idag var jag till bm. Hade fått upp järnvärdet till 127, skönt! Hjärtslagen låg på 144 ♥
Magen hade växt till 28 cm, nästan 29 :O Så nu är den över kurvan, pilutta er som säger att magen är liten!
Nu kom jag på att jag la pappren i skötväskan, papper som ska med till förlossningen. Kanske skulle hålla reda på dom & lägga dom i mappen istället? Blodgruppering & sånt. Så fråga hon om jag hade numret till förlossningen "tror jag väl.."  :P ähhh, det löser sig.

Berättade för bm att Casper satt sig på huset. När hon skulle hitta hjärtljuden så försökte K2 gömma sig. Då sa bm "tror väl att det är storebror som kommer" :)

Nytt besök den 29e men innan det får jag se K2.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: