SKRIVET: 2010-12-02, kl 21:02:25 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

bilder för en gångs skull


 

Tjockiskulan & bilden är hör & häpna tagen IDAG! Rätt dag & allt. Vad f*n hände? v. 28+0 iaf. Men känner mig större än vad jag ser ut att vara.. eller är jag lite (?) stor nu?


Myran skulle till badet idag & jag är förkyld så vi stannade hemma. Visserligen skulle Myran också vara öppet men det skulle nog inte komma mkt folk dit.. Vi hade en riktig mysdag. På morgonen började det med att han bajsat när jag skulle duscha, men jag skulle byta på honom först tänkte jag. Då la han benet i blöjan (gaaaah!) så det blev dusch & bad. Vi badade länge, över 30 min iaf. Gött mos. Så det blev frukost 1,5 timme efter att han vaknat.

Jag trodde jag skulle vara en trött, förkyld & tråkig höggravid morsa idag men det gick bra & han var så go. Underbara unge!
Tog fram play doh, men han tycker det känns konstigt hehe. Han flinade åt mina skapelser iaf. Så tog jag fram färg, ni skulle se hans min när han blir kladdiga på fingrarna hahaha. Han är precis som mig! Jag HATADE verkligen kladd när jag var liten. Jag totalvägrade när vi skulle kladda på dagis, stod bara bredvid :P
Sådan mor, sådan unge..

Ville inte lämna honom så jag tog fram en smörkniv som han fick ha som "pensel". Fantasin är det inge fel på.



Rejält påpälsad



Käkar äpple när han väntar på maten. Igår.



Målar



Pappa Tok, Mr Birath in action: Vem är jag nu? ICA-CASPER!!!!



Casper i garderoben :3



Ni kan ju gissa vem som lekt i Gimp :D

Och ni ska inte kolla hur stökigt vi har det, det är inte därför jag lägger upp bilder :)


Lotta

Gud va kul med bilder! :D

Jag älskar att kolla i bakgrunden och se hur ni har det hemma också heheheh ;)



PUBLICERAT: 2010-12-02, 21:07:55 | URL: http://familjenbroome.blogg.se/
Monica

Jisses vad stor du börjar bli!! Du vet att jag förväntar mig en bild VARJE vecka nu va?



Gulle Casper ♥♥



PUBLICERAT: 2010-12-03, 08:11:30 | URL: http://litenenglabus.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: