SKRIVET: 2010-12-03, kl 05:29:18 | PUBLICERAT I: T R A M S

betygsätt

Nå, vem är snyggast av Hitler-Barse & Stalin-Bella?




Och ni undrar vad jag gör uppe nu? Halsjäveln väckte mig & jag kan INTE somna om :( Skit skit skit.
Hade svårt att somna igår.. kändes som julafton idag. Sååå spec är det väl inte idag. Men men.. kul ska det bli iaf. Sitter & dricker varmt honungsvatten nu. Tror inte det är nån idé jag lägger mig sen, klockan ringer ju om 1,5 timme.. blir bara tröttare om jag somnar 30 min innan klockan ringer. Nej, får nog bli lite slösurfande & mobilspel :)


Lotta

Dude, Casper ser ganska stilig ut i den där outfiten ju! En blivande officer kanske ;D

Vet inte om din mustasch är så het bara.. men om Danil gillart så.. why not? ;)



Btw, kul med ny design!!



PUBLICERAT: 2010-12-03, 07:32:36 | URL: http://familjenbroome.blogg.se/
Monica

Barse är givet snyggast! ;) Fast du pinkar inte så illa du heller..



PUBLICERAT: 2010-12-03, 07:54:34 | URL: http://litenenglabus.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: