SKRIVET: 2010-12-22, kl 20:13:24 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

bättre & bättre

Just nu sitter jag i soffan med datorn i knät och fötterna på bordet. Har på mig mysbyxor & en tröja. Ont långt ner i magen och ont i ryggen. Vill bara slita av mig byxorna för det känns som dom sitter åt men det gör dom ju inte.

Idag har han ätit betydligt bättre. Till kvällsmat blev det nog något som jag skulle kalla en hel 1-årsportion. Sen fick jag i han välling gjord på 2,5 dl vatten också :) Hurra! Det blir bara bättre & bättre.
Han har knappt hostat idag under dagen. När han hostat så har det oftast varit när han ätit eller druckit. Men det blir ju alltid betydligt värre till natten.. men i natt kändes det som jag fick sova mer iaf. Han sov ju med oss från 22.30 så jag har strukit honom, vänt på honom osv.. Imorse när han vaknade (strax före 8) så låg alla 3 på fel ledd :P
Så vi får plats några till i sängen, K2 känn dig välkommen ♥

Meeeeen vad ont jag har :(
*beklaga mig*
Åhhhh *sliter av mig byxorna*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: