SKRIVET: 2010-12-01, kl 20:53:47 | PUBLICERAT I: GRAVIDITET NR 2

84!!!

84 dagar kvar! *gulp* Jag är ju inte nervös inför förlossningen utan mer för det som komma skall.
Igår kväll kände både jag & Daniel en "knöl" på magen. "Det var säkert en snopp" haha. Vi får väl se när K2 kommer :P

Idag har jag haft ont i baken & ryggen. Gick bara till OK för att hämta ett paket (böcker till Lilleman) & jag trodde inte jag skulle ta mig hem för magen blev såå spänd, obehagligt :/ Men hem kom jag, till den godaste fiskgratängen ever. Och Casper älskade karlns mos, men vem gör inte det? Det är gudomligt gott :)

Nej nu ska jag & K2 lägga oss. G'natt!


Lotta

84 dagar.. det är ju seriöst ingenting! :O



PUBLICERAT: 2010-12-01, 21:47:52 | URL: http://familjenbroome.blogg.se/
Monica

Shit vad fort det gått!! Snart är det dags :) EFTERLYSER EN BILD snålis ;P



PUBLICERAT: 2010-12-02, 07:40:08 | URL: http://litenenglabus.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: