SKRIVET: 2010-08-02, kl 21:29:03 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

gratz

Grattis till mig! :)


Fryser. Kass kväll. Ingen, absolut ingen lust till någonting! Skulle till affären & gick ut men vände & gick in igen.. Daniel skulle handla innan jobbet, han åkte nyss. Sova utan honom i natt :(

Blä blä blä.

Mammig son till tusen har jag också kan jag meddela. Om jag sätter mig någonstans eller försöker laga mat står han & drar i mina byxor.. (kanske ska vara utan byxor?). Om jag försöker leka med honom vänder han ryggen till. Om jag är en bit ifrån på golvet kryper han gnällande & försöker komma upp i min famn. När jag tar upp honom vill han ingenting. Daniel kan minsann leka med honom :(
Buhu, är jag en tråkig mamma?

Tänker på dig mormor ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: