SKRIVET: 2010-04-03, kl 09:17:47 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

veckan

Dålig uppdatering men jag har haft annat för mig. Fast jag kommer knappt ihåg vad jag gjort.

Torsdag: Besök av svärföräldrarna. Sen minns jag inte så mkt mer..

Fredag: Lagade mat åt Lillis och åt oss på förmiddagen. Var till Kupolen. Hittade nya träningsskor. På eftermiddagen kom Bettan & Kea hit.

Dagens planer: Träning kl 11. Påskmat i Säter 16.30 (fast vi åker dit tidigare och umgås)

Morgondagens planer: Påsklunch hos K-B.


Annars då.. håller på att avveckla amningen nu. Känner att jag fått nog av att nattamma faktiskt och det är nästan enda gången han vill amma. Och jag tycker det känns lättast att sluta amma helt. Har inte ammat sen i måndags kl 11. Fick trycka ur lite i duschen i tisdags efter träningen för att det ena bröstet inte skulle vara så spänt. Igår tryckte jag ur pyttelite.
Nätterna har gått bra faktiskt. Visst, han har varit ledsen en stund varje natt men det har ändå gått bra.

Just nu badar grabbarna. Och jag pratar med mami..


Monica

Hihi låter som ni har haft fullt upp =)

Både skönt o tråkigt o sluta amma... Ska nog ge mig på o sluta på nätterna jag med snart... vill, vill inte, vill, vill inte....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: