SKRIVET: 2010-04-30, kl 21:54:49 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

valborg

Har ont i magen just nu. Vet inte varför. Men det går väl över. Ska snart gå och lägga mig.

Har varit ganska ledsen och nere idag. Ingen lust med någonting. Fast jag vill vara glad och njuta av att Daniel är hemma. Som tur är så är det bara en vecka kvar i mörkaste Småland.

Daniel tog med Casper till Gränges vid 9.30 imorse & dom kom hem närmare 14. Jag sov i 30 min och sen gjorde jag i stort sett ingenting. Orkade inte :/

Jag & Danne åt risoni med kyckling som var marinerat i chili, honung m.m m.m till lunch. Var parmesan & creme fraiche i risonin. HUR GOTT SOM HELST!!!
Casper fick en liknande variant till kvällsmat. Kyckling, risoni, creme fraiche, olivolja och parmesan. Han åt upp nästan allt :) (var en stor portion!)
Sen fick han bada och vi filmade. hehe.

Nu orkar jag inte sitta här mer. Aj min mage :( (jävla klagkärring jag vet!)


Kvällens fundering: varför heter det Valborg? Har det med valar och borgar att göra?


Ingrid

Ja du jag ska försöka ta reda på det där med valborg... h, har för mig att jag har hört det,, här i dala-floda har vi "valborrar"... från förr sa sgäer att det var ett väsen, dem ser inte kloka ut, det vet jag för folk klär ut sig än idag... men det kanske du sett ?? hihi

Hoppas att du mår bättre i magen,,,, det är inte dags för syskon då ? så det är det som känns på ?

Massor med kramar!!!!!



PUBLICERAT: 2010-05-01, 09:09:27 | URL: http://iddeh.bloggplatsen.se
Monica

Åhh det lät gott, han verkar har blivit bättre med maten va??



Hoppas magen mår bättre nu



PUBLICERAT: 2010-05-02, 08:17:24 | URL: http://litenenglabus.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: