SKRIVET: 2010-04-16, kl 07:27:54 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Tröga människor

Tydligen fattar inte folk (?) varför jag la upp ett kort på mitt ICA-kort för att vi ska åka till fotografen idag. Men hallå, det är ju ett KORT! Daniel hade systemkameran med sig så jag kunde inte ta kort på den.. men då fick jag den smarta idén att ta kort på ett kort :D
Jag kanske skulle ha lagt in en bild på Lillis istället...?

Nej nu vill nog Lillis ha gröt. Och jag vill också ha frukost! Mys att äta ihop =)
Eller ja, kladdis brukar jag kalla han då :P
Sen ska vi duscha ihop. Det är mys :D


Men fan (jag svär ganska mkt ibland..) vad jag grinade igår kväll :(
Varför vet Lotta & Monica. Och Daniel såklart. ♥


Lotta

men sjuuuuukt långsökt att lägga upp ICA-kortet ju haha..

jag tänkte ju på ICA-fotograferingen fattaruväl ;D



PUBLICERAT: 2010-04-16, 07:52:51 | URL: http://familjenbroome.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: