SKRIVET: 2010-04-05, kl 12:03:50 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

spark i ögat!

Nu kan man väl säga att påsken är över. Trist, det betyder ju att det är vardag imorgon & Danne åker idag :(
Buhuuu! Har varit så skönt att ha honom hemma så här länge. Riktigt mysigt ♥

Det är påsklov för alla som går i skolan, men varför är öf stängt när det är påsklov? Så vitt jag vet så har inte Casper något lov? Fast det är sång i Prostgården som vanligt imorgon. Om sömnen fungerar, det vill säga att Casper inte behöver sova vid 9 så åker vi dit. Han blir nämligen trött efter bara nån timme på morgonen & sover då 1-1½ timme. Men förra tisdagen gick det bra i alla fall.

Bara ca 2h 45 min kvar :(

Casper lyckades sparka mig rakt i ögat idag. Gjorde ONT kan jag säga & tårarna rann ur det ögat.. dumma unge :P
Han låg och sprattlade i vår säng, så stod jag snett över han.. *pang* sa det. Sen när jag stod och hade en hand på det ögat så flinade han. SKITUNGE!!! :P

Kolla här vettja ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: