SKRIVET: 2010-04-23, kl 19:29:54 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

gruvmaskinist, yes i am

Casper hade det jättebra hos farmor verkar det som. Han gillade katterna & blev helt till sig när han såg dom när han satt i gåstolen. Ewa hade hållit i en av dom & gått fram till Casper lite för nära så han tog tag i katten hehe. Men katten brydde sig inte :O
När Filip hade kommit till Ewa igår hade Casper blivit jätteglad & skrattat :D
Filip hade dock hållt på att spy sen, pga att Casper bajsat haha.
Casper hade tydligen klappat händerna hos Ewa.. men det var nog inte meningen..eller?
Han mår bättre idag. Hurra! Fast han blödde en del ur näsan imorse, stackarn :/ Men ingen feber. Hostar dock.
Nu är han hos K-B igen.


Vi har varit till Växjö idag. Trevligt att gå på stan någonstans istället för bara Kupolen. Mkt affärer men hittade inget. Orkade inte kolla efter nåt så noga heller.. jag bara snorar :(

Men vi har bestämt oss nu. Vi kommer inte flytta. Skööööönt! Bejbi får ju jobba i verket & det är super =)
Fast vi kanske måste flytta sen ändå. För jag testade att sätta mig i en hytt idag. Daniel tog kort. Jag skulle verklgen passa som gruvmaskinsförare, ni får se kortet när jag kommer hem :P
Men var finns en trevlig stad med gruva?


basse

I garpenberg har dom ju gruva.. mellan hedemora och avesta.. Sen ska dom ju öppna grängesbergs gruva igen..=)


Monica

Skönt att Ni bestämt er. o Blir det andra planer till hösten så har ni ju fått lite extra tid o tänka!!



När kommer han hem för att jobba??



PUBLICERAT: 2010-04-24, 07:32:57 | URL: http://litenenglabus.blogg.se/
Lotta

Är Falu koppargruva helt nerstängd? ;)

(Klart den är, det var inga gruvmaskiner där när jag var där i 4:an iaf?)



Fan va lol att Filip nästan spydde av C's bajs hahaha.. Jag fnissade rätt rått åt det ;D



KOM HEM SNART!!!!!



PUBLICERAT: 2010-04-24, 07:36:58 | URL: http://familjenbroome.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: