SKRIVET: 2010-04-07, kl 21:35:25 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

flytta?!

Gäsp gäsp gäsp. Sååå trött!

Var till frisöret idag. Fixade utväxten & klippte lite. Det räcker ju inte med det Lillis drar bort kan jag säga. Nästan pinsamt att gå dit för jag såg verkligen för jävlig ut på skallen! Tog nån timme. Blev sååå trött där när man bara satt. Sen var det bara hem & leka med Lillis en stund för att sen åka och träna :)

Träningen var dryg idag, orkade inte tillräckligt. Men men. Blev svettig iaf. Har lite träningsvärk så därför var styrkan något drygare också. Men man blir även trött i armarna av att leka "högt upp i luften", flygplan, sjunga hjulen på bussen och göra rörelser med Lillis varje dag. Men jag älskar det ♥
Fast under den stunden jag var hemma låg han på mage på golvet. *pang* sa det så råkade han slå nosen i golvet. AJ AJ! Tur att mamma var så nära & kunde trösta :)

Efter träningen fick Lillis bada med mig. Fast han var så trött så han orkade inte plaska så mkt. Han satt & gnuggade ögonen. Så det blev inget långvarigt bad. Sen smörjde jag & masserade in lite olja. Så fick han välling, ner & sängen & han stängde ögonen. Då strök jag han & gav han en puss. Sa "Sov gott. Älskar dig, ses imorgon" ♥

Danne ringde kommunen där nere idag angående dagis för att höra hur köerna är ifall vi bestämmer oss för att flytta. Vi kan tydligen ställa honom i kö redan nu och sen bara höra av oss ifall vi inte kommer att flytta. Hon på kommunen skulle skicka papper. Ja, han ska ju inte börja på dagis förrän tidigast januari. Detta gäller även om vi inte flyttar. Men man måste ju kolla sånt också.

Nej, nu ska jag kolla klart på Fuskbyggarna och sen SOOOOVA! Måste bara se klart..


Lotta

jag vill inte att lucas ska gå på dagis.. jag kommer att sakna ihjäl mig och undra om dom andra barnen är snälla mot honom och va orolig hela tiden.. ;(

hönsmamma deluxe?



PUBLICERAT: 2010-04-08, 09:47:06 | URL: http://familjenbroome.blogg.se/
Angelica

SV: Jo lite vågat kommer det nog bli eftersom att inga av modellerna kommer få längre hår än till axlarna!! OMG ;)

Men jag har haft de flesta frisyrerna och färgerna. Det växer ju ut igen! hihi



PUBLICERAT: 2010-04-08, 13:43:15 | URL: http://aimeesmom.blogg.se/
Angelica

SV: Såg nu att du skrivit fråga om jag har ätbara kritor... ;)

Har tyvärr inte det. Får se till att inte låta henne vara själv med dom bara.



PUBLICERAT: 2010-04-08, 15:12:25 | URL: http://aimeesmom.blogg.se/
Monica

hihi vart du nöjd hos frisören?

ajaj tur att mamma var i närheten då =)

Imorgon är det torsdag!! hihi



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: