SKRIVET: 2010-04-21, kl 10:00:48 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

det är mkt nu

Barse-status: Lägre feber (38.7 imorse), snorig, "hemska" ögon..

Mammastatus: Genomförkyld! Slemmig i halsen. Och ganska kissnödigt eftersom jag dricker massor (te, brus, vatten, juice...) för att bli frisk.

Jag är helt slut. Fick åka iväg igår kväll sent och kolla upp Lillis men det var inga "fel". Tur det. Han försökte ta läkarens stetoskop. Hade han varit frisk hade han tagit det, men då hade vi ju iofs inte varit där..
Idag har han druckit bättre så nu kanske man får byta nån blöja idag?


Det är mkt nu. Imorgon åker skatten till sin farmor och jag åker till Åseda. Kommer sakna skatten sååå mkt & jag har ju grinat ett antal ggr redan förra veckan.. men han kommer ha det bra, det vet jag. Men det känns som jag lämnar halva kroppen hemma :(
Fredag till lördag ska han vara hos K-B. Det kommer gå super. Hoppas bara hans farmor klarar näsdroppar & nässug. Inte så populärt kan jag tala om.

Vi ska kolla 4-5 olika boenden, jag & Darling. Får se vad det blir av allt det här. Dannil har varnat mig för att Olle kommer tjata sönder mig :O

Undra om jag skulle tagit nån fp kanske? Minns inte när jag satte som sista dag, det var nog ett tag sen.. så den dagen har ju varit.


Ingrid

Krya på dig nu, mammisen =) hahaha



PUBLICERAT: 2010-04-21, 17:14:59 | URL: http://iddeh.bloggplatsen.se
Monica

Du kan ju ialla fall dricka en annan sitter här o spottar ut saliven för det gör sååå ONT o svälja.



Fp Kan du ansöka om i efterhand, den kommer in lite senare på kontot bara...



Det kommer att gå bra i helgen men jag förstår din känsla...



PUBLICERAT: 2010-04-22, 08:07:11 | URL: http://litenenglabus.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: