SKRIVET: 2009-09-07, kl 20:59:57 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

segt



Otroligt vad segt det känns nu. Och idag har jag varit sjukt trött. Men blev en vända runt sportis med Darling iaf :)
När jag kom hem var jag tvungen att vila. Slumrade in t.om. hehe. När jag vaknade hade Daniel börjat med maten.

Imorgon ska jag träffa lite blivande mammor. Ska bli skoj! Eller den ena är redan mamma :)

Känns som jag inte har så mkt att skriva. Jag bara väntar & väntar ju. Så det händer inte så mkt. Skulle ha bakat matbröd idag men orken fanns liksom inte :/

Lyssnar på LW´s nya låt. Bokade och beställde skivan igår :)



Kan man göra annat än längta?


tess

5 dagar var nu alltså. Men ser at du inte uppdaterat på ett par dagar.. kasnek t.o.m är på bb? KUL iaf :D:D:D



PUBLICERAT: 2009-09-09, 19:12:44 | URL: http://latess.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: