SKRIVET: 2009-09-15, kl 18:06:13 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

money, money, money...



MUST be funny! :D
Oj, oj, oj.. chocken har inte lagt sig än kan jag säga.
Unnade mig en ny bärbar dator idag. Min gamla får jag nästan krupp på! Innan dataköpet firade vi me chinamat också. Kändes dock som jag blev mätt på en gång.. Klossen tar upp all plats, så maten får inte plats :P

Det släpper från slemproppen hela tiden nu. Lite fränt ändå.

Nu ska vi strax åka & handla. Blev så sugen på att göra tacos, var längesen vi gjorde det.. ska bli gott!

Älskar dig älskling, snart är du papi <3



Anonym

gud va gött det är att läsa såna här glada inlägg!! :D

hoppas hela proppen går och vattnet bara forsar ut ikväll.. weeee klossen kom ut!

tycker ni är värda en bebis nu ja ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: