SKRIVET: 2009-09-09, kl 22:47:15 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

less, irriterad



Jag är hur less som helst på folk (å fä?) nu kan jag säga. Ändå har jag inte vett att stänga av mobilen och dra ur jacket till hemtelefonen.. men gör jag det tror ju folk bara att man är & föder barn. Så det blir ju inte bättre av det.
"Känner du nåt? Har du förvärkar? Tror du att det är på G snart? Hur mår du? Hoppas du får snart.." bla bla bla...

Såg nyss en Wallander film som jag tyckte var bra :)
Alltid nåt..

Imorgon ska vi till barnmorskan. VILL INTE!!!!!! I början av graviditeten, eller ja efter UL och så är det ju alltid trevligt. Men nu så här på slutet får det fan räcka. Det är tråkigt.
Så har jag en tid hos frisören och det känns inte heller kul.. :(((

Nej, vadå bitter?! :P

Nu ska jag gå och lägga mig.. so long suckers!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: