SKRIVET: 2009-09-14, kl 10:44:07 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

kalas



Igår var vi till Daniels mormor & morfar i Grängesberg på kalas då hans morfar fyller år idag. Åhhh vad trött jag blev sen, sov hela vägen i bilen hem. Gött!

Idag är det kalas igen, Nathalie fyller 12 :)
Men vet inte hur jag ska göra. Orkar jag? Och så är Anna förkyld, har varit hemma från jobbet också.. och jag tänker INTE bli förkyld nu! Var ju förkyld nyss och den som smittade var en tjej på Daniels utbildning. Grrrr!
Hon smittade han & han smittade mig..
Om jag inte orkar funderar ju Daniel på att åka, men vill inte att han åker om hon är förkyld heller. suck :(

Bf idag. Dagen D alltså. Egentligen. Men ingen Kloss i sikte. Var är våran bebis???? :(

Hehe Danne pratade en massa i sömnen i natt. Dels om linux och så nåt om att kolla golvet i garaget.. :P

Jag sov mellan 9 och 10 på morgonen. Då drömde jag att jag var till ICA & satt i personalrummet. Bredvid mig satt min sk idol. Fy fan vilken dröm..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: