SKRIVET: 2009-09-26, kl 19:50:42 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Besökare



Idag har det varit mkt besök. Lite drygt då jag inte hunnit vila. Tror även Casper märkt att det varit mkt liv & rörelse. Först kom mormor, Kjell & Carina vid 11 & var kvar till 12.30.
Sen åt vi och jag ammade.
Runt 14 kom morfar & Marita, dom stannade tills 17 då "moster" & Agne kommit. "Moster" & Agne gick vid 19.. pust!

Så vi har knappt hunnit äta. Casper har ju såklart fått mat men ändå. Jag är så jävla hungrig nu!
Så vi ska fixa nåt som går fort.

Natten till idag sov Casper 5 timmar i ett sträck, helt sjukt ju! Fast han åt massor i olika omgångar 23.15-2.00. Så han blev väl jättetrött och sov 2.30-7.30. Men det var ju hur skönt som helst att sova 5 timmar. Nästan så det var för länge i ett sträck, men tur ändå för sen har man ju inte hunnit sova under dagen.
Jag vaknade före honom imorse, ca 7.00. Fick en chock då Liten fortfarande sov. hehehe.

Såg idag att magen dragit ihop sig, mer mot mitten. Och Daniel säger att jag fått tillbaks mina höfter, förut tog ju magen över. Svårt att förklara men ni kanske förstår..
Jag känner mig inte lika öm längre, tack och lov!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: